پرده اتاق پسرانه [کودک، نوجوان و جوان]، جدیدترین مدل‌ها

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

در ادامه این بخش از بساز و بچین، می‌توانید با نکات کلیدی برای انتخاب پرده اتاق بیشتر آشنا شوید و جدیدترین نمونه‌ها از پرده اتاق پسرانه را ببینید و ایده بگیرید.

انتخاب یک مدل پرده مناسب برای اتاق خواب، نه تنها به فیلتر کردن نور کمک می‌کند، بلکه تاثیر خوبی در ایجاد عایق برای پنجره‌ها داشته و باعث حفظ حریم خصوصی می‌شود، بلکه با افزودن رنگ، بافت و الگوهای مختلف، تاثیر خیلی خوبی در تکمیل شدن دکوراسیون کلی اتاق نیز دارد. اما هنگام انتخاب پرده برای اتاق خواب، به غیر از زیبایی شناسی، حفظ حریم خصوصی و عایق، باید به نکات دیگری نیز توجه کنید. زیرا انتخاب اشتباه پرده می‌تواند شما را به دلیل تغییرات جزئی در دریافت نور از منابع خارجی از خواب بیدار کند و در نتیجه بر کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد و یا زیبایی دکوراسیون اتاق را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل است که باید پرده‌های اتاق خواب را با دقت انتخاب کنید، به طوری که نه تنها با دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ باشد بلکه عایق مناسبی را در برابر نورهای بیرونی ایجاد کند و محیط مناسبی را برای فضای داخلی اتاق فراهم کند.

در ادامه این بخش از بساز و بچین، می‌توانید با نکات کلیدی برای انتخاب پرده اتاق بیشتر آشنا شوید و جدیدترین نمونه‌ها از پرده اتاق پسرانه را ببینید و ایده بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: پرده دخترانه [کودک، نوجوان و جوان]، برای اتاق خوابی به زیبایی سلیقه او

 

نکات کلیدی برای انتخاب پرده اتاق خواب

با در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه به ان اشاره کردیم می‌توانید بهترین مدل از پرده را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید:

 

پارچه پرده

هنگام انتخاب پرده اتاق خواب، از مواد مورد استفاده برای پارچه پرده شروع کنید. طراحان خانه پیشنهاد می‌کنند از پارچه‌های سنگین برای پرده اتاق خواب استفاده کنید زیرا فیلتر نور، عایق و حفظ حریم خصوصی را افزایش می‌دهند. در واقع بهتر است پارچه‌ای را برای پرده اتاق خواب انتخاب کنید که در کنار ظاهر زیبایی که ارائه می‌دهد، به راحتی قابل شستشو و تمیز شدن باشد.

 

رنگ و استایل پرده برای اتاق خواب

اگرچه ممکن است انتخاب رنگ‌های خاص و جذاب و یا دارای طرح و چاپ خاص برای اتاق خواب، وسوسه انگیز باشد، اما بهترین پیشنهاد این است که در هنگام انتخاب رنگ و استایل پرده برای اتاق خواب، به سراغ گزینه‌های رنگی خنثی و مدل‌های ساده بروید. به خصوص اگر قرار است پرده اتاق پسرانه را انتخاب کنید. زیرا با وجود یک پرده ساده و با رنگ خنثی، امکان تغییر دکور در سایر قسمت‌های اتاق برایتان فراهم است و نگران هماهنگی بین دکوراسیون اتاق خواب با طرح و مدل پرده نخواهید بود.

اما اگر به پرده‌های طرح‌دار علاقمند هستید، بهتر است آن‌ها را به‌عنوان هنر دیواری در نظر بگیرید. زیرا پرده‌های طرح‌دار وقتی به‌طور کامل کشیده می‌شوند، می‌توانند تأثیری مشابه یک اثر هنری داشته باشند، بنابراین این را در طول فرآیند انتخاب در نظر داشته باشید و به سراغ طرح و استایل بروید که به خوبی با دکوراسیون و تم اتاق خواب هماهنگی داشته باشد.

 

روش نصب و سخت افزار مورد نیاز برای نصب پرده 

بهتر است میله‌ای که برای اویزان کردن پرده در نظر می‌گیرد از نوع محکم و بادوام باشد تا بتواند وزن پرده را به خوبی تحمل کند و ظاهر زیبایی را نیز ایجاد کند. همچنین لازم است روش نصب پرده را نیز در نظر داشته باشید و مدلی را انتخاب کنید که برایتان راحت باشد تا بتوانید در مواقع مورد نیاز پرده‌ها را برای شستشو باز کرده و مجددا نصب نمایید.

 

عملکرد پرده

فاکتور مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود، عملکرد پرده است. شما می‌خواهید پرده‌هایی را انتخاب کنید که نه تنها عالی به نظر می‌رسند، بلکه به منظور تامین حریم خصوصی، کنترل نور و عایق‌بندی اتاق نیز عمل کنند. بنابراین اگر خواب سبکی دارید، بهتر است برای جلوگیری از نور صبح، پرده‌های تیره را انتخاب کنید و یا اگر در محله‌ای پر سر و صدا زندگی می‌کنید، برای ایجاد محیطی آرام در اتاق خواب، پرده‌هایی با خاصیت عایق صدا در نظر بگیرید.

 

بلندی و طول پرده

وقتی صحبت از طول پرده به میان می آید، گزینه‌های مختلفی از پرده‌های تا سطح زمین گرفته تا مدل پرده کوتاه که که فقط تا لبه پنجره را می‌پوشانند، برای انتخاب وجود دارد. انتخاب بلندی و طول پرده‌ به اندازه پنجره و ظاهری که می‌خواهید به آن برسید بستگی دارد. بنابراین بهتر است با توجه به نوع دکوراسیون اتاق خواب و اندازه پنجره‌ها، بهترین طول و اندازه از پرده که ظاهر اتاق خواب را کامل می‌کند، انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: مدل پرده کوتاه برای پذیرایی و اتاق خواب + تصاویر

 

ایده‌های متنوع و جدید برای پرده اتاق پسرانه

اکنون که با برخی از نکات مربوط به انتخاب پرده اتاق خواب آشنا شدید، وقت ان است که از مدل‌های مختلف پرده ایده بگیرید و بهترین و زیباترین مدل پرده را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید.

در ادامه این بخش، نمونه‌های متنوع و جدید از مدل پرده اتاق پسرانه را برای ایده گرفتن شما همراهان عزیز آماده کردیم:

 

پرده اتاق پسرانه نوزاد و کودک

برای پرده اتاق پسرانه نوزاد و کودک می‌توانید از طرح حیوانات و شخصیت‌های کارتونی که معمولا مورد علاقه پسر بچه‌ها هستند استفاده کنید و از این طریق، فضای جذاب و خاصی را برای اتاق خواب پسر بچه‌ها ایجاد کنید. ست کردن طرح پرده با طرح فرش، کاغذ دیواری و سایر جزئیات مربوط به اتاق خواب، یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

نمونه‌های مختلف از پرده اتاق پسرانه نوزاد و کودک را ببینید:

پرده اتاق پسرانه با طرح انواع ماشین

پرده اتاق پسرانه با طرح میکی موش سیاه و سفید

پرده اتاق پسرانه با طرح نقشه جهان کارتونی و رنگارنگ

پرده اتاق پسرانه با طرح دایناسور

ایده پرده اتاق پسرانه با طرح حیوانات

پرده اتاق پسرانه ست شده با طرح فرش اتاق خوای

ایده پرده اتاق خواب پسرانه شیک با طرح ماشین اسباب بازی

پرده اتاق پسرانه با طرح حیوانات جنگل

ایدهپرده اتاق پسرانه شیک با حریر ساده دارای طرح ابر و زیر پرده ابی

 

برای سفارش مدل پرده مورد نظر خود می‌توانید با بهترین فروشگاه‌های پرده که در بساز و بچین فعال هستند، در ارتباط باشید.

 

پرده اتاق پسرانه نوجوان و جوان

برای انتخاب پرده اتاق پسرانه نوجوان و جوان، بهتر است به سراغ گزینه‌های ساده بروید و سعی کنید از پرده‌های حریری به همراه پنل‌های مخمل یا کتان که از نظر رنگی با رنگ اتاق خواب تناسب دارند، استفاده کنید. همچنین استفاده از پرده‌های شید رول که به راحتی باز و بسته می‌شوند از دیگر گزینه‌های محبوب و رایج برای پرده اتاق پسرانه نوجوان و جوان است.

نمونه‌های مختلف از پرده اتاق پسرانه نوجوان و جوان را ببینید:

 

ایده پرده اتاق پسرانه نوجوان با شید رول طوسی طرح دار و پرده کتان طوسی روشن

ساده ترین مدل پرده اتاق پسرانه جوان به رنگ طوسی روشن

مدل پرده اتاق پسرانه شید رول به رنگ سفید

پرده اتاق پسرانه با حریر سفید ساده و پنل طرح دار شیک در دو طرف پنجره

شیک ترین مدل پرده برای اتاق پسرانه نوجوان و جوان

مدل پرده حریری سایه روشن با ترکیب رنگ سفید و ابی برای اتاق پسر

پرده شید ساده به رنگ آبی برای اتاق پسرانه

مدل پرده حریری ساده به همراه پنل طرح دار سفید و طوسی در دو طرف پنجره برای اتاق پسرانه

پرده شید ساده به رنگ مشکی برای اتاق پسرانه

مدل پرده اتاق پسرانه ساده و شیک با ترکیب رنگ سفید و سورمه ای

پرده حریر ساده و سفید برای اتاق پسرانه

پرده ساده و شیک با پنل کتان به رنگ تیره برای اتاق پسرانه

مدل پرده اتاق پسرانه به رنگ تیره با طرح کهکشان

مدل پرده ساده به رنگ تیره برای اتاق پسرانه

پنل پرده ساده و شیک به رنگ آبی تیره برای اتاق پسرانه

 

کلام آخر

هنگام انتخاب پرده اتاق خواب، عوامل مختلفی را باید در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین پرده را مناسب فضای خود را پیدا کنید. اولین عاملی که باید در نظر بگیرید، سبک اتاق خواب است. بهتر است پرده‌هایی را انتخاب کنید که مکمل دکوراسیون و طراحی کلی اتاق باشند، همچنین از نظر عملکرد، به این فکر کنید که آیا پرده مورد نظرتان حریم خصوصی، کنترل نور و یا عایق گرما یا سرما خوبی را برای اتاق فراهم می کنند؟ پارچه پرده ها نیز مهم است، زیرا می تواند بر ظاهر و احساس اتاق و همچنین توانایی آن در جلوگیری از نور یا ایجاد عایق تأثیر بگذارد. رنگ پرده ها را نیز در نظر بگیرید و رنگی را انتخاب کنید که مکمل دیوارها و وسایل اتاق خواب شما باشد.

برای طراحی داخلی فضاهای خود یا هر کار ساختمانی دیگر می‌توانید با ثبت درخواست در بساز و بچین، از مشاوره همکاران ما برای انتخاب بهترین گروه و شرکت بهره‌مند شوید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید